fredag 21 november 2014

Varmt Välkomna!

Hej,

Jag vill börja med och tacka alla er som så gulligt hört av er och undrat när jag kommer tillbaka och att ni saknat inlägg. Tack!
Jag höll nästan på att trilla av stolen när jag efter drygt ett år utan aktivitet här kikar in och ser besöksantalet som varje vecka varit inne, wow, att ni kommit ihåg och inte bara glömt bort.

Nu hoppas jag på att vara tillbaka igen, regelbundet även om det inte riktigt blir som förr med ett till två inlägg om dagen. Inte till en början iallafall.

Sedan sist...

När jag senast skrev här var det sommar och mina små tjejer hade precis haft ett litet sommarcafé på Dalarö. Jag hade då en nyöppnad livsstilsbutik som under året har tagit näst intill all min tid.
Sommarcaféet blev till bokform och jag började jobba med att utveckla min befintliga butik med en webbshop som i dagarna äntligen publiceras.

Däremellan drog jag igång en traditionell gammaldags julmarknad "Den Gamle Lille Julmarknaden" här på Stora Essingen som resulterade i strax över 4000 besökare, helt över förväntat.
 Den 30 november är det dags igen och nu för 2:a året.

2014 har inte bara varit ett utvecklande år med mycket jobb och många projekt. Det har i perioder varit riktigt tungt på privata plan, mycket sjukdom och en fantastisk familjemedlem fick lämna oss alldeles på tok för tidigt.

Nu ser jag fram emot 2015!

Varmt Välkomna till tillbaka och nu till en kombo av Detaljerian & Lifestyle By Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar