måndag 24 november 2014

 Hej,

Idag är det en månad till Julafton och mindre än en vecka till 1:a advent. Visst känns det lite ofattbart? Trots att jag planerat julmarknad sedan midsommar är jag ännu inte riktigt där. Det är fullt upp med förberedelser inför söndagens julmarknad som är runtomkring butiken. Ett 30-tal utställare besöker oss med sina julvaror som fårskinn, kransar, karameller, stöpta ljus, korvar, ostar, glögg, must, hantverk och mycket annat.

Besök gärna Den Gamle Lille Julmarknaden - På Stora Essingen!




Även hemma har adventspysslet börjat och som ljusstake i år har vi valt de allra sötaste små ljusstakarna i mässing. Ni hittar den HÄR. Resten av året placeras ljusstakarna ut på andra platser i lägenheten.




Njut av dagen!

1 kommentar:

  1. Men kära vän, jag trodde du hade slutat blogga helt....så välkommen tillbaka ;))
    Själv gör jag inlägg ungefär var tredje dag, det tycker jag räcker gott och väl;)...här öser regnet ner idag usch!...jag vill ha snö nu ;)
    Kram och hej!
    Bia

    SvaraRadera