söndag 2 juni 2013

VARDAGSRUM OCH PRESSKAFFE




Pieces från vardagsrummet. Kom på att det var på tok för längesedan och några nyheter har fått flytta in de senaste tiden.






Favoritpallen kommer från Åhlens.






Soffa och bord från house doctor.

Och som jag lovat, en liten recension från restaurang Naglo. 
Skön uteservering och fint bemötande. God mat och grymt god rosé.
Dock presenterar servitrisen torskryggen som gös och kalvytterfilén som torskrygg. Endast presskaffe efter maten. Och lång väntan på notan.
Betyg L L L


Vi ses!


6 kommentarer:

  1. så snyggt... älskar pallen!

    SvaraRadera
  2. Mysigt ni har det :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Fint du har det, älskar pallen, kram

    SvaraRadera
  4. Åhh...älskar din sittpall...visst har Åhléns fina inrednings prylar nu för tiden....har också köpt lite inrednings saker där som jag är väldigt nöjd med;))
    Här regnar det idag ;(.....och vart tog värmen vägen?
    Ha de bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så fint ni har! varmt och mysigt!
    Va? Kalv som torsk???? Hur lyckas man med det? Prao-elev? ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Haha det är ju MIN pall:) nästan...jag köpte den samma på Åhlens fick rabatt då ena benet var skeft. Nu har jag den som storarumsbord...ska lägga en glasskiva över den så det går ställa grejer på. Liten franskinspirerad och rosa står den där och förgyller min vardag.

    Det är de enkla sakerna som gör livet:)

    LOVE Maria

    SvaraRadera