onsdag 8 maj 2013

JAG FORTSÄTTER....

....jag har inte slutat blogga även om det kanske upplevs så. Ibland kommer bara så mycket emellan och jag prioriterar. Denna gång lades tiden på annat än bloggen.


Hellluuuu luuuu!


Hur mår ni? Så fina ni är som kikar in trots min frånvaro.
Den senaste tiden har bjudit på...






Två små prinsessors födelsedagar med små kalas...









Barbie tårta såklart...






Middagar med vänner...






Nybakat bröd i inredningsbilagan...






Sena kvällar på den lilla balkongen...






Små ljuvliga blandat med trötta uppgivna stunder, vardagens mix helt enkelt.


Och så jobb däremellan toppat av en badrumsrenovering.

Nu väntas lite ledighet och jag önskar er den allra härligaste helgen.


KRAM


8 kommentarer:

  1. Kul å se dig! Det är bra med lite time-out ibland, både från det ena och det andra inkl bloggande! KRAM Milla

    SvaraRadera
  2. Ser inte ut som det gått någon nöd på dig alls, under bloggpausen. ;)

    SvaraRadera
  3. låter som att du har hunnit med en hel del fint senaste tiden... önskar dej en härlig helg!

    SvaraRadera
  4. Förstår att det inte finns tid för bloggandet ;) fullt upp för dig!
    Härliga bilder, hoppas du får en lugn skön helg med familjen! Kram Suss

    SvaraRadera
  5. Så fint! :-) Trevlig Kristi Himmel :-) kram

    SvaraRadera
  6. Det ser ju onekligen ut som att du har haft det trevligt. :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Kul att höra från dej igen på bloggen;)....ibland måste man prioritera jag förstår det;)
    Hoppas du har det bra iaf....
    Kramisar bia

    SvaraRadera
  8. Förstår precis att du behöver prioritera med din tid, men är ju glad när du dyker upp trots allt! Bröd i inredningstidning känns väldigt passande :)

    Kram

    SvaraRadera