fredag 31 maj 2013

ENERGIFYLLD!

Hej där!


Jag är hemma igen, sedan några dagar tillbaks efter en alldeles underbar lite tripp. Fyra dagar med ljuvligt sällskap, sol, bad, cava och god mat var verkligen behövligt.

Ikväll är ett bord bokat på restaurang Naglo, kolla in deras meny här.
Återkommer imorgon men en liten recension.






Stranden strax nedanför lägenheten, här tillbringade vi eftermiddagarna i solen.






Redo för en morgonens powerwalk.






Lunch på stranden, grillade sardiner och cava. Livskvalité.






Och på väg till bästa tapasbaren.


När jag först blev tillfrågad om att åka en weekend till Spanien var svaret nej. Det går ju absolut inte. Jag är ju oumbärlig och kan absolut inte lämna verken butik eller familj ;) Semester, nej det går inte.

Men sedan fick jag pepp från mina fina nära, - såklart du ska åka, vi håller ställningarna här hemma. 
Och visst gick det, man är absolut inte oumbärlig och allt löser sig ändå.

Så jag säger bara gör´t!


Fin fredagskväll!

KRAM




5 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut! Wow vilken vältränad kropp du har! Visst tror vi kvinnor att de inte klarar sig utan oss ;) Jag ska lämna alla 9 små och åka bort ikväll, jobbigt...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka i vardagen....vad roligt med en liten mini semester.....
    Hoppas dagen varit bra....nu blir det Let´s dance...
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  3. bra att komma bort ibland. välkommen tillbaka till sommarsverige nu igen. Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Jag tror att du behövde den resan ganska väl, och det vet nog dina nära också ;) :)
    Kram fina!
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Härligt ni verkar haft det. Vi ser fram emot att komma ner snart ;-) kram

    SvaraRadera