tisdag 2 april 2013

LIVSKVALITÉ EN TISDAG...




...Är en flaska Chateanuf-du-pape och en ostbricka med solnedgången från köksfönstret som bakgrund. Sittandes på golvet, med finaste mannen, framför förhoppningsvis årets sista brasa.
 Kvällar när de är som bäst i all sin enkelhet.






Tidigare ikväll drog jag på mig löparskorna och gav mig ut på en liten runda. Låt mig få kalla den "vårens första löprunda". En runda runt både den stora och den lilla ön, nästan all snö är borta och isen på vattnet har börjat smälta. Solen skiner trots att klockan är efter 18 och det känns att det finns vår i luften. Som jag har längtat efter detta.

Nu ska jag återgå till mitt sällskap ;)


Njut av kvällen vänner!


KRAM


5 kommentarer:

  1. Härligt med vår... längtar alltid efter att sluta elda den här tiden på året. Smutsen från kaminen syns så väl när solen skiner. Och jag gillar när solen skiner...!

    SvaraRadera
  2. Så härligt med första löprundan och sen ännu mer härligt med ett glas vin och fint sällskap! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. underbart att först ta en joggingtur och sedan ett glas rött! kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Visst är det härligt... den är faktiskt på väg. Äntligen! som man har längtat.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder i solnedgång;))
    Har köpt nya löparskor....på en affär som gått i konkurs...så nu ska jag börja springa igen efter många års uppehåll...få se hur det går;)
    Men än kan man bara springa på torra vägar här....
    Önskar dej en fin dag!!
    Kram från bia

    SvaraRadera