fredag 5 april 2013

FREDAGS FEELINGS...




Ja här är fredagskänslorna på topp, trots att jag jobbar både lördag och söndag så känns det ändå en aning speciellt. Alla människor runt omkring är glada, många slutar tidig och kommer strosande med stora matkassar och ett par systempåsar. Ja det märks på andan att det vankas helg.

Igår dök en post avi upp med en alldeles bortglömd och försenad order. Ett par string hyllor och en hand från HAY. Bara så himla härligt!






Om ca 45 min är det dags för mig att kila hem. Middag och ett glas vin med härliga vänner väntas och jag funderar över om jag ska utmana dem i alfapet? Gillar sällskapsspel men spelar dem nästan aldrig.


Önskar er en skön kväll!


KRAM


10 kommentarer:

  1. Önskar dej en trevlig helg...här sitter jag med ett glas rött också ;))det är ju fredag!!!
    Det blir Let´s dance ikväll...trevlig fredags underhållning tycker jag;)
    Ha det gott min vän!

    SvaraRadera
  2. Att spela spel är trevligt, har en spelkväll i goda vänners lag inplanerad om några veckor!
    Önskar dej en skön helg!

    SvaraRadera
  3. Kul när det blir överraskning av det man beställt! Jag fick också en överraskning när handen kom till mig, men det var för att jag beställt den minsta och den var verkligen liten, skrattade länge! Men bestämde mig för att behålla den! Ha så mysigt med vännerna!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jag har en sån hand som jag köpte på en konstaffär. Gillar, gillar. Fast min ser man inte längre, den är helt full av ringar :)

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Härligt med fredagskänsla :) kram Diana

    SvaraRadera
  6. Hmmm, tror min kommentar föll bort!! Provar igen... Spännande med paket man nästan glömt bort, ser fram emot att få strinhyllorna sedan. Charmig hand och häftiga bilder!

    Önskar dig en finfin helg!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Charmiga bilder! Ja spel är kul med det är ganska sällan som det finns tid. Låter som om du fick en mysig fredag! Önskar dig en bra lördag! Kram

    SvaraRadera
  8. En sån där hand blev min för nån vecka sedan! Först tyckte jag att den var gräslig men när jag såg hur snyggt det såg ut i andra bloggar som hade en sådan så föll jag också:) Hoppas du har en härlig helg! Kramar

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig hand! Önskar dig en trevlig lördag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera