fredag 19 april 2013

DRESSES!




Som ni kanske vet fullkomligt älskar jag klänningar, ja det är liksom mig grej. Nu har det kommit in en massa finheter i butiken och ikväll har jag prövat de senaste sommarklänningarna från Darling.
Bara så himla härliga.
Om jag minns rätt sparade jag 47 klänningar vid senaste garderobsrensningen, då gjorde jag mig ändå av med en hel del. Ja men alla har vi väl en förkärlek till något....?

De små söta har precis somnat och jag ska faktiskt också gå och lägga mig, har lovat tjejerna frukost på sängen imorgon.






Godnatt Raringar!

KRAM


9 kommentarer:

  1. Från en annan klänningsälskare.... De ser fantastiska ut de där! Vill se mer!!!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Ja, klänning är lätt det bästa plagget! Snart så, när jag ammat klart kan jag börja ha klänning igen. Som jag längtar! :)

    SvaraRadera
  3. Fint med klänningar.....
    önskar dej en trevlig helg!
    Kramis från bia

    Hoppas ni har sol....;)

    SvaraRadera
  4. Älskar också klänningar bästa plagget kram Diana

    SvaraRadera
  5. Det är fint med klännignar men inte på mig ;) I och för sig gillar jag klänningar bättre än kjol, tror jag... Fina klänningar.
    Trevlig lördag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  6. Här är en till som älskar klänningar!:) Har du webshop till din butik?

    kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Älskar också klänningar, dock har jag det ganska sällan. Varför vet jag inte. Kanske för att det ofta känns så finklätt? Den ser jättefin ut! Kram Nina

    SvaraRadera
  8. Härligt med någon som gillar klänningar! Anita

    SvaraRadera
  9. Men kära vän, var håller du hus;))) saknar dej på bloggen!!!
    Hoppas allt är bra med dej!!!
    Kramis och trevlig helg!

    SvaraRadera