fredag 22 mars 2013

LÄGGER BENEN I KORS...




...lutar mig tillbaks en aning och njuter av tanken på att det är helg. 
Iklädd nya byxor från H&M, vit t-shirt - Filippa K och sjal - Ester Eleonora.

Framför mig ligger en moodboard med sovrumsinspiration. Jag har en liten plan för sovrummet och jag längtar efter att få tid till att genomföra den.
Jag vill blanda vitt med natur och små ljusa nyanser av beige, rosa och en klick guld.
Kvinnligt, varmt, mjukt och en aning lyx.

Fortsättning följer...

Nu önskar jag er en riktigt härlig helg!


KRAM





7 kommentarer:

  1. Snyggt!! Önskar dig en riktigt mysig fredag, kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt och fräscht klädd!
    Önskar dig en skön fredag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Läckert!!
    Önskar dej en mysig o trevlig helg vännen!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Snygga brallor! Har kollat in dom också, men tror inte dom skulle vara lika fina på min kropp!
    Vad spännande sovrumsprojektet lät!
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Låter som härliga planer för sovrummet... önskar dej en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Snygga kläder!
    Spännande att se vad du hittar på i sovrummet. Jag vill oxå göra om i mitt (och även andra sovrum...) Kram Suss

    SvaraRadera