söndag 31 mars 2013

ÄLSKADE LANDET!


Jag lagar färskpotatisgratäng, smuttar på gott rött, barnen badar och grillen är tänk. Eftermiddagen har vi tillbringat i solen framför barnen som invigt studsmattan trots den snötäckta gräsmattan.

Men jag kan ändå inte sluta längta efter sommaren. Och minnena sen förra årets sommar har väcks till liv...






Sötaste lilla E redo för midsommar.






Vårt lilla hus...









Pannkakor med smultron till frukost.






Färska blåbär till filen.






Tid för matlagning.












Tid för bakning och tid till att skriva på min lilla kokbok som jag jobbar på.









Häng i loungen och på förra årets nybyggda trapp...












Bad och sol på bryggan...









Och så en sväng till svampskogen med korgen i högsta hugg...


Vansinnigt vad jag längtar efter sommaren!



KRAM

8 kommentarer:

  1. vilka härliga bilder du bjuder på... japp, jag längtar också!

    SvaraRadera
  2. gud så söt din lilla tjej är. lik sin mamma. Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder:) hoppas du haft en underbar påskhelg med många chokladägg.

    Om du vill se ett drömhotell ska du kolla in mitt Måndagsinlägg:)

    Ha en kanonvecka

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera
  4. Åh jag kommer ihåg en del av bilderna! Snart måste det väl ändå vara tid för allt det där mysiga!
    kram helena

    SvaraRadera
  5. Det är så himla fint på ert lantställe. Helt underbart och inte ett dugg konstigt att du längtar till sol och värme där :)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag tänker på och längtar efter sommaren typ minst en gång i timmen nu för tiden. Snart så... snart är den här!!

    SvaraRadera
  7. Härliga sommarbilder...man längtar nu;)))
    Stor kram bia

    SvaraRadera
  8. Det låter och ser helt underbart ut, kram

    SvaraRadera