tisdag 5 februari 2013

KÄRLEK...




...Ja kanske är det bland det viktigaste som finns. Och just nu lever jag på den kärlek jag får från de som står mig nära...


Hej där,


Jag skulle ju återkomma i lördags men ibland blir det inte som man tänkt sig. Kamerabatteriet tog slut och laddaren var kvar i stan. Det trådlösa modemet fungerade inte och jag kände att det fick bli en paus. En paus från nätet helt enkelt.

Nu är jag tillbaks. Hoppas jag. En aning brist på tid men förutom det så är det fint.


Det var allt för nu.


Lena





11 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka! Härlig bild! <3 Nilla

    SvaraRadera
  2. Tid Lena! Tid är viktigast, annars har man inte tid för kärlek! Kram Och stressa ner..

    SvaraRadera
  3. Det är sånt som händer...det är bara att gilla läget :))Ibland är det ju skönt också att vara ifrån bloggen...även om det är svårt tycker jag, fniss...
    Ha en fin morgondag!!!
    Stor kram ,bia

    SvaraRadera
  4. Kärlek är nog det viktigaste för oss människor, utan den klarar vi oss inte! Härligt att omges av lite love!
    Fin bild!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Söta! Med mycket kärlek kommer man långt ;-) kramis

    SvaraRadera
  6. Vad fina och gulliga de var! Ibland är det välbehövligt med en paus.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  7. Tid ja, mera timmar på dygnet tack :) kramis Diana

    SvaraRadera
  8. det viktigaste är ändå att hinna få & ge kärlek till dem man älskar, sen klarar man mycket!
    Ha det gott, kram...

    SvaraRadera
  9. Tiden är som den är. Begränad och då får man allt prioritera. Skönt att höra från dig :)

    Kramar

    SvaraRadera
  10. Kärleken är den bästa och viktigaste. :)
    Kramelikram på dig

    SvaraRadera
  11. åh, vilka sockersöta cupcakes! I dubbel bemärkelse..:)

    SvaraRadera