tisdag 22 januari 2013

THE LITTLE BED & WALK IN CLOSET




Ja, alla gillar vi ju skor och klänningar och själv kan jag inte få nog av dem. Desamma gäller min lilla T. 4 år och redan så medveten. Helst ska det vara lager på lager med allt från underkjol till sjalen som ska täcka de bara axlarna, men vem lärde henne det?






För drygt ett år sedan kom lilla T tjoooande och ropade:

- Mamma mamma jag vill ha en alldeles egen closet in walking?

Och så fick det bli.







Vårt lilla oanvändbara utrymme på övervåningen blev en Bed & Walk In Closet och nu har även dockorna fått en plats där.















Jag har känt mig lite låg de senaste dagarna, frusen och ont i kroppen men idag mår jag bättre, redo för en vecka på jobbet och därefter väntas faktiskt en veckas ledighet på ljuvliga västkusten. Äntligen tid för Villa ödsmål.

Ikväll har jag en date med fina S. Middag på stans bästa Sushi restaurang!


Njut av tisdagen!


KRAM 



15 kommentarer:

  1. Jättegulligt och så många söta klänningar hon har, kram

    SvaraRadera
  2. Sååå gulligt!!!
    Njut av dejten;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fine farver og sager :-) det er mange år siden mine var så små, jeg har tvillinger og de bliver 20 år til sommer...! Det er en dreng og pige, så jeg husker sagtens alle de fine små sager...
    Rigtig dejlig dag til dig - kram

    SvaraRadera
  4. For en heldig prinsesse!

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvaraRadera
  5. Ja veeeem kan ha lärt henne det???? ;)
    Så fint hon har det!
    Härligt med en veckas ledighet för dig! Det är du värd!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Åh så himla fint!!! Kan ana glädjen nu:)

    Och en veckas ledighet, va härligt, vila dig frisk!

    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Vilken flickdröm! Verkligen fint!
    Skönt att du mår bättre nu!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  8. Inte illa med en alldeles egen Closet in walking! En väldigt tjusig sådan också. :)

    SvaraRadera
  9. Nämen är det mammas flicka ;) Så fint hos tjejerna!
    Härligt med en veckas ledigt, behövs väl efter allt slit. Kramis Suss

    SvaraRadera
  10. Jamen det är ju sååååå himla fint och gulligt:)))) To die for!! Tro jag de att hon trivs:))) Jättefina bilder!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Ha, ha, ha! Det gäller att befästa goda vanor :)

    SvaraRadera
  12. Åååh, klart en lite sessa ska ha en sån här fin walk in closet!!

    Skönt att du mår lite bättre idag, hoppas det håller i sig och att ni får en toppenvecka här på Västkusten!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  13. Så mysigt dom har det tjejerna kram Diana

    SvaraRadera
  14. Det var annat än min Lilla D´s garderob! :)
    Fint!

    SvaraRadera
  15. Tittar in för att önska dej trevlig helg!!
    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera