fredag 4 januari 2013

TACK....




....För alla era peppande kommentarer!
Det är en "down" tid här just nu men snart så, snart hoppas jag att det är över. Förbi. End. Finale. Fine. Ende. Finito

Ett ljuvligt ostfat står dukat denna fredagskväll men om fredagskvällen för övrigt är så ljuvlig som den brukar vara vet jag ej...
Inte ens vinet smakar bra, Ravens Wood från Zinfandel druvan som är min favorit. Linnea Henriksson spelas ur högtalarna med denna låt.

För övrigt har dagen varit bland de bästa hittills. Startade med ett spinningpass 07.00 och avslutade med 2 timmar i badhuset 
med mina små tjejer. 
Men nu är det tungt.

Imorgon 09.00 hänger jag på låset på gymmet. Innan butiken öppnar hinner jag med ett litet pass. Om det är något jag kommer bli av denna "avvänjning" så är det vältränad.

Önskar er en finfin helg!


KRAM



7 kommentarer:

  1. Men vännen... vad jobbigt för dig! Gick tillbaka och läste ditt tidigare inlägg. Så förvånad jag blev ändå... du verkar vara den hälsosammaste lilla människan på jorden... ;) :) Skämt åsido... kan tänka mig att det känns pest... Men håller tummen för att du klarar det! Eller det är klart att du gör det!
    Kram på dig!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Hoppas down tiden går över snart!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  3. Lycka till vännen! Vill du så kommer det gå bra!
    Men en tung tid kommer det vara innan du är fri!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Vad duktig du är, starkt jobbat kommer säkert gå kanon!!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Visst var ostarna goda?:) Kör hårt - jag vet att du klarar allt vännen! Kram marie

    SvaraRadera
  6. Gud det verkar heldrygt!!! Det som är viktigt vid all form av "missbruk" (haha, vad det där lät, jamen du förstår vad jag menar...) är att inte bara "ta bort" något - utan att också "föra på" något annat. Du behöver skriva en lista med saker du kan välja att göra då suget kommer.Träna på gymmet är bra, men det kan du inte göra hela tiden, hitta även andra "småsaker" du kan avleda dig med för stunden.

    Bra gjort av dig tycker jag!!! Lycka till!

    Stöööörsta kraaaamen aka

    SvaraRadera
  7. Ser got ut med ost och vin... Blev förvånad när jag läste tidigare inlägg. Trodde du hälsan själv ;) Själv håller jag igång med träningen och äter nyttigt men är ett hopplöst sockerfreak!! Det begäret sattes igång igen efter allt julgott trots att jag klarat mig bra hela hösten. Så jag förstår att du har det jobbigt nu!
    Lycka till, kram Suss

    SvaraRadera