måndag 14 januari 2013

OFÖRSKÄMT, GALET OCH HELT VANSINNIGT...




Oförskämt snällt av en galet vacker man att komma hem med en helt vansinnigt fin present.
En Iphone 5.
Ja den finaste telefon jag någonsin haft.
Är fortfarande i chock. 

Förra veckan kom det in en 7-åring i butiken som glatt berättar att hon fått en Iphone 5 i julklapp. Hennes vän fyller i - Ja och du har ju redan en Iphone 3 och en Iphone 4.
Jag tänkte för mig själv att tiden verkligen förändrats från när man själv var liten. 

Men jag är otroligt glad och tacksam och förväntar mig inte 
en Iphone 8 eller en Iphone 9.
Och den är mer än behövlig då min gamla med spräckt skärm, ett batteri som varar i 4 timmar, bryter när den känner för det.

För övrigt har vi haft en sjukstugedag här hemma som jag hoppas blir bättre imorgon.


En fint avslut på kvällen önskar jag er!


KRAM




8 kommentarer:

  1. Grattis du är säkerligen väl värd den!
    Krram och krya på er!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Grattis! Jag gillar Iphone-
    Krya på dig!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin present från mannen!!
    Hoppas ni kryar på er, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Nej det var verkligen ingen dålig present!!!
    Ett stort GRATTIS ,synd att det inte blev något kalas men nu har ni något att se fram emot och andra sidan.
    Hoppas att ni mår bättre i morgon.

    Kram Thess

    SvaraRadera
  5. Grattis till ny telefon och på födelsedagen!!

    SvaraRadera
  6. Grattis till din nya telefon! Jag hade också en tre som jag egentligen var nöjd med men som knappt funkade, så det blev en femma för mig med!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Massor av krya på sig kramar kommer här och grattis igen kram Diana

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni snart är helt bra igen.
    Grattis till telefonen, den är underbar. ;)

    Kram

    SvaraRadera