fredag 18 januari 2013

NICHOLAS VAHÉ...



...Alltså denna Nicholas, oh my!


Hallå Raringar!


Mitt möte med Nicholas och hans kollega i deras monter på Formexmässan igår gjorde mig ju inte direkt mindre förtjust i hans sortiment. Jag fick en personlig genomgång med provsmakning av sortimentet och vårens nyheter. Om ni bara visste vad som väntas komma in snart, gaaaah.
 Några av nyheterna är:

Krämiga balsamico med läckra smaksättningar som passar både till mat och desserter.

Olivoljor i ny förpackning, även dem smaksatta och den med pistage gjorde mig mållös. 

Läskande lemonader.

TE smaksatt med karamell och hallon/ingefära, ja bara dofterna gjorde sitt.






Nicholas till vänster och kollegan Dominique till höger.


















Men så mitt i inköpen ringer förskolan och strax därefter sitter jag i bilen på väg dit för att hämta sjuka barn.
Idag fortsätter sjukstugan och även D ligger utslagen. Måste försöka få till ett  nytt besök i helgen!


Njut av dagen!


KRAM







11 kommentarer:

  1. Åh det ser fantastiskt ut, kram

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dej en trevlig helg !
    Må så gott!
    Kram från bia

    SvaraRadera
  3. Jag älskar hans produkter!
    Ha det fortsatt gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Han ser väldigt frrrrrrransk ut :)

    Kram fru Gosso

    SvaraRadera
  5. Åhhhhh underbara produkter. Jag har massor från dom och jag gillar allt från maten till redskapen ♥ Tack för fin inspiration till oss som inte är på Formex:)


    Kram ♥CC♥

    SvaraRadera
  6. Hört mycket positivt om hans produkter! Ser väldigt gott ut det ni fick testa. Typiskt att det blev sjukdomar i familjen...
    Ha en fin fredagskväll och krya på er, kram Suss

    SvaraRadera
  7. Ser ut som helt fantastiskt bara på förpackningarna tycker jag :) Hoppas att du kommer dit igen i helgen!

    Kraaam

    SvaraRadera
  8. Mmmm supersmaskigt!! Verkar helkul på mässan:)

    Men neeeej vad tråkigt med sjukdomar och eländen... Hoppas alla kryar på sig pronto:)))

    Ang. din fråga, om du menar påslakan och örngott så är de från Ikea:)

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Kika gärna in hos mig idag, du kan hämta en rabattkod till fina nätbutiken Tidlösa Ting!

    Trevlig helg,

    Kram Emma

    SvaraRadera
  10. Misstänker att du förvred huvudet på dom raring fniss, ligger också däckad suck.Massor av fint på Formex hoppas du kommer dit i helgen stor kram Diana

    SvaraRadera
  11. Hejsan =) Vilken härlig blogg du har. Måste kika hit igen, men önskar dig en toppen dag så länge! Kram

    SvaraRadera