söndag 6 januari 2013

KEEP CALM...




...and have a cupcake! Ja visst är den härlig?

Fast om en cupcake hjälper mig just nu är jag inte lika säker på. 
I förrådet står flak med pepsi max och frestelsen är stor att smyga in och öppna en ynka liten burk. Det är ju ändå ingen som ser mig...?
- Mmm nej det har jag ju i och för sig rätt i men å andra sidan är det ju ingen annan som bryr sig om jag gör det. Jag slutar ju ändå för min egen skull.






Det vankas födelsedagar och om en vecka fyller familjens första medlem år.
Nu planeras dukning, bakverk och diverse andra kalas saker.
Ljuvliga cupcakes, macarons och klassiska småkakor måste finnas med.






Eftersom denna familjemedlem ej dricker kaffé bjuds det på rosa champagne istället.









Vem det är som fyller år tror jag nog minsann ni kan gissa?


Njut av söndagskvällen!





15 kommentarer:

  1. Kan det var du som fyller år?
    Du har alltid så härligt romantiska bilder i dina inlägg! :)
    Skänk bort det där flaket pepsi max, vet jag ;) Så slipper du frestas... ;)
    Heja dig! Du kommer klara det! Du verkarvara så otroligt målmedveten, så det är klart du fixar det!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Kämpa på, snart är det värsta över! Som sagt det är bara för din egen skull!
    Ljuvliga bilder och kul med födelsedag!
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Wow vilka skapelser! Ser riktigt smarrigt ut!
    Önskar en skön söndag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga kalasinspirationsbilder! Gissar att det kommer bli en väldigt lyckad tillställning! :)

    SvaraRadera
  5. När är kalaset?;) Kram marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. På söndag kl 17.00, vi är så välkomna! ;)
      Kram

      Radera
  6. Ååh, den fina noteboken skulle gärna få flytta in hemma hos mig :)

    Duktig du är som står emot sugen, kan tänka mig att det inte är det lättaste, men håll emot, det blir lättar och lättare...

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  7. Härlig kalasinspiration kram Diana

    SvaraRadera
  8. Härliga inspirerande bilder o det rosa känns helt rätt nu efter allt det juliga. Födelsedag på G, mysigt. Ha n skön söndagskväll. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  9. Håll ut. Verkligen. Det blir bättre, jag lovar. Nu måste jag läsa lite mer i din blogg som jag precis hittat till.

    SvaraRadera
  10. Riktigt mysiga och stämningsfulla bilder!!! Och stoooort grattis, hipp hipp huuuuurrrraaaaa!!! :)))

    Kraaaaaaam aka

    SvaraRadera
  11. Åh så härliga bilder, jag blir kalassugen :).

    Ha ne fin måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  12. Underbara bilder! Älskar´t allt! Så kul att planera kalas. Helst med rosa tema. ;)

    Kramelikram

    SvaraRadera
  13. Kämpa på , det kommer att gå bra, tro mej;))
    Härliga romantiska bilder!!
    Kram kram
    Bia

    SvaraRadera