lördag 26 januari 2013

JO-VARS...




....jag lever även om det är knappt.
Jag har jobbat som en galning den senaste veckan för att ha möjlighet att vara ledig från imorgon eftermiddag och en vecka framåt då jag tar mina små fina och åker till västkusten.
Och till vårt lilla hus, Villa Ödsmål som vi kallar det, där pågår ett sista byggprojekt just nu. Mer om det till veckan.


Bilden ovan är från en frukost, med finfint sällskap, på jobbet tidigare i veckan. En sådan där frukost som gör att man orkar lite till trots att man är vansinnigt trött.

Nu säger jag godnatt, kl 20:17 en lördagskväll, men så får det bli.


KRAM





5 kommentarer:

  1. Man blir orolig för dig..:( Du har bara ett liv, var rädd om det. Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa då sover väl du nu då...när jag önskar dej en trevlig helg !!
    Ha det gott min vän!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ojoj var rädd om dig så du inte sliter ut dig bara! Spännande med byggprojekt, hoppas du får avkoppling på semestern oxå, kram Suss

    SvaraRadera
  4. Då önskar jag dig en skön och förhoppningsvis avkopplande ledighet! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Hoppas du får det avkopplande och skönt i stugan.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera