torsdag 10 januari 2013

FÅR NÖJA MIG MED TE...




Även om det är långt ifrån tillräckligt denna morgon.

När mannen framför mig i kassan på Hemköp slår till på två Red Bull och en Pepsi Max känns livet rätt tungt.
Det påminde mig om hur himla gott det skulle vara med en ynka liten ohälsosam dryck. Vilken kick jag skulle få. Den där extra energin som skulle få mig att dansa runt här på jobbet. Få mig att bjuda alla härliga kunder på kaffe och choklad. Få mig att beta av den där skokartongen (eller jag menar fina lådan från House Doctor) med bokföring som hänger över mig.
Få mig att, mellan bokföringen och kunderna, laga en hälsosam lunch med lax och  paprikapesto.


En ynka liten burk, är det värt det?


KRAM

8 kommentarer:

  1. Klart att du ska unna dig det! =)
    Ibland behöver man bara det där lilla extra för att få ny energi.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Neeej ! det är det inte värt ;))
    Tänk vad du ska må bra när socker suget har försvunnit!!! och kan gå förbi alla läskedrycker med ett leende på läpparna och säga, haha jag behöver inte er längre ;)))
    Ha det gott !
    Bia

    SvaraRadera
  3. Jag tror på dig, du kan du kan du kan! Snart känns det bättre! KRAM!

    SvaraRadera
  4. Man kan tycka att det är värt just då, men sedan kommer du att ångra dig.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Neeeeeeeej vilken tortyr!!! Men du är sååå duktig som håller i det!!! Heja dig!!

    kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Duktig du är Lena hejja, hejja stor kram Diana

    SvaraRadera
  7. :-) God fornøjelse :-) og rigtig dejlig dag...
    Kram Tina

    SvaraRadera
  8. Heja heja! Inte värt det :)
    Jag håller på att avvänja mig från nässpray för tillfället. Världens sämsta och mest beroendeframkallande produkt men jag har dragit ned från typ en halv burk om dagen till två sprut innan läggdags nu. Alla har vi våra smått skämmiga beroende ;) Kram

    SvaraRadera