tisdag 15 januari 2013

EN ANING GLAMMIGARE TVÄTT




Vad packar du din smutstvätt i när du är ute och reser?
Själv har jag alltid lagt den i en gammal plastpåse, oglamoröst, trist och inte alls särskilt snyggt ihop med den övriga packningen.
Nu har jag hittat en så himla härlig "A Laundry Bag" från Lisbeth Dahl.
En tvättpåse gjord i 100 % polyester och tvättbar i maskin på 30 grader.






Visst är den ljuvlig?

Självklart har den en minst lika härlig lillasyster...


För skorna, såklart!






Och vet ni, priset är 39 kr resp 49 kr och visst är det en rolig present till vänner som reser mycket? Eller kanske istället för en vinflaska till middagens värdinna?


Påsarna finns att köpa hos Detaljerian, min lilla livsstilsbutik!


KRAM




8 kommentarer:

  1. Åh vilka fina. Jag har faktiskt fina påsar att lägga både tvätt och skor i när jag reser, men att ha och ge bort vore toppen. Jag tror bestämt jag måste komma förbi :-)

    SvaraRadera
  2. Har också liknande påsar som jag köpte för 10 kr styck på Hemtex...dom var nedsatta förstås ;))Men inte lika tjusiga som dina;)))men dom duger, fniss...
    Ha en jättefin kväll vännen!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Mycket finare än en plastpåse. Det har jag med när jag är borta någonstans. Bra tips, tack.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  4. Kanonfina!!! Vad synd att man inte kan beställa på nätet :-) Så mycket roligare än en plastpåse, och perfekt present! Ha en fortsatt go kväll!

    SvaraRadera
  5. så söta... själv kör jag just den där oglamorösa plastpåsen, kanske skulle bli ändring på det! :-)

    SvaraRadera
  6. Så billigt! Nästan gratis ;)
    Varför inte t o m stoppa en vinflaska i som present? ;)
    Jätteglammigt! Jag använder också plastkasse a la ica...
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Allt som piffar till vardagen är välkommet! =)
    Jag har tygpåse till vår tvätt med här uppe just av den anledningen.

    Önskar dig en glittrig dag!
    Kramelikram

    SvaraRadera
  8. Det brukar bli en gammal plastpåse men det här var ju ett betydligt trevligare alternativ.

    Kram Therese

    SvaraRadera