tisdag 8 januari 2013

ATT FÅ VARA STOLT...




Ja för det anser jag mig ha all rätt i världen att vara. Det har gått 8 dagar sedan jag tog tag i mitt, rätt så stora, beroende och jag har klarat det helt utan ett endaste litet återfall. 
Trots huvudvärk, illamående och trötthet har jag kravlat mig ur sängen vid 6 snåret på morgonen och tagit mig till gymmet. Vissa dagar har jag kört dubbla pass. Ja för träningen är det enda som fått mig att klara det så här långt.

Och så denna bild, hur härlig?
Så enkelt och hälsosamt men ändå så festligt. Absolut en idé jag ska ta med till nästa festliga tillställning.



KRAM

9 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild! Kämpa då bara så blir det bättre. :)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Heja dig! Jag tror på dig!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. GRATTIS! Så himla bra gjort av dig.Kämpa nu på vidare framåt.
    Stolt är bara förnamnet!

    SvaraRadera
  4. Gud vad duktig du är! Heja du Lena! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Jag är imponerad, vad duktig du är :) jag försöker hålla mig ifrån socker...börjar all in nästa vecka stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. Självklart ska du vara stolt, du är jätteduktig!!!
    Jag har verkligen broblem med socker men jag blundar för det, känner mig inte redo att ta tag i det nu.
    Kämpa på, jag hejar på dig :-)! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Heja heja dig!!! Bra gjort!!! Du har viljan:)) Och den där bilden kan ju få vem som helst att vilja bli hälsan själv, haha!! Sååå läckert!!!

    Stöööööööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera