lördag 12 januari 2013

ATT BLI ÖVERRASKAD...




...och att överraska är ju bara så himla härligt.
Igår när jag kom hem från jobbet möttes jag av något helt oväntat. 
Dukat bord, trerätters middag, tända marschaller på balkongen,  Ljuvligaste lilla värdinnan i en ny egen-designad klänning som glatt hojtar - Tack och välkommen mamma, grattis i efterskott.

Som nog egentligen betydde - Hej och välkommen mamma, 
grattis i förskott ;)












Och så D som lagat mat i flera timmar men som jag trodde skulle göra något helt annat.






En överraskning var den absolut bästa present jag kunde få men trots det låg det en fin liten kartong från NK på min plats.
Innehållet, ja det återkommer jag med.






Och jag som inte ens fyllt år än, men jag ser fram emot att göra det. 
Men de som längtar mest är nog ändå de minsta. Som planerar allt i 
minsta detalj.

Ikväll ska jag ut på en date med finfina M. Middag på köttbaren och sen bubbel och drinkar på olika mysiga ställen runt om i stan. 
Följ oss på Instagram där jag heter LifestyleByLena, såklart!


KRAM





14 kommentarer:

  1. Vilken härlig överraskning...!
    Ska genast kolla upp dej på instagram, jag heter detgulahuset.
    Och du... grattis i efterskott!

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt!
    Jag finns också på instagram, ninni144.
    Trevlig lördag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig och underbar överraskning =) Hoppas det blir gott på Köttbaren också, har inte varit där ännu men skulle gärna gå dit =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling som avslutas idag =)

    SvaraRadera
  4. Åh så trevlig överraskning :-) Man blir glad när någon har ansträngt sig lite extra. Nyfiken på paketets innehåll. . . finns också på Instagram - Ninelin. kramis

    SvaraRadera
  5. Åh, så underbart! Vackert vackert!!!! Så mycket kärlek!
    Ha så kul ikväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Åhh vilken ljuvlig överaskning :-)
    Ha en skön lördag!

    SvaraRadera
  7. Men åh...! Låter ju helt fantastiskt! Få saker kan få en så glad som en sån där härlig och oväntad överraskning. :)

    SvaraRadera
  8. Bästa sortens överraskning! Grattis i förskott! :)

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig överraskning, kärlek när den är som bäst. Ha nu en fantatisk kväll med go mat o mycket bubbel i glasen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Gud så gulligt!!!
    Och vilken liten sötnos som välkomnar ;))
    Hoppas ni får trevligt i vimlet.....;)
    Kram från bia

    SvaraRadera
  11. Åh vilken härlig överraskning! Tänk om.... mina killar i livet (48 och 19) är goa men överraskningar är de nog inte så bra på...
    Köttbaren, visst ligger det runt hörnet till Grill? Stora skillnader i mat? Jag var ju på Grill förra fredagen och dödde litegrand av matkoma, helt underbart gott!! kram Milla

    SvaraRadera
  12. Så underbart, vilken överaskning!! Hoppas ni har som roligast just nu på er date:)

    :)

    SvaraRadera
  13. Underbart med överraskningar! Sötaste flickan. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Åh så härligt med en överraskning, Grattis! kram

    SvaraRadera