måndag 28 januari 2013

ÄNTLIGEN FJÄLLBACKA

 
 
 
Ja nu är vi äntligen här igen sedan ett dygn tillbaks. I vårt lilla hus i mina små hemtrakter och jag njuter mer och mer för varje gång vi kommer hit.
 
Just nu hänger jag i barnens lilla hörna på övervåningen. Jag har skippat tv:n och nöjer mig med nya Plaza, färska tulpaner och skön musik.
En stunds avkoppling helt enkelt.
 
 

 
 

 
 
 
Hur mår ni mina vänner? Är inte alls uppdaterad sedan en vecka tillbaks som ni säkerligen märkt. Men nu ska jag kika runt en stund.
 
 

 
 
 
Tavla och vimplar made by myself, sittpuffar - Fatboy och fönsterlampor - Clas Ohlsson.
 
 
Önskar er en fin kväll!
 
KRAM

11 kommentarer:

  1. Vilken fin och rogivande plats att komma till! Det där låter härligt... att bara åka iväg och koppla av! Ha det så trevligt!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att du kunnat ta dig lite ledigt, misstänker att du är i stort behov av det!
    Jaa visst är det runda bordet fint!
    kram Helena

    SvaraRadera
  3. Så härligt det låter!
    Njut av lugn och ro nu, det kan du behöva, som du jobbat och kämpat med din last... ;)
    Är du från västkusten?
    Ha det gott!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Åååh vilken myyyysig vrå barnen har!!! Förstår att både barnen och du trivs där!! Så stilrent och snyggt!!!! Vacker design!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Passa på att njut och koppla av nu!!! Vi är rädda om er <3 Sköt om er... Massvis med KRAMAR
    Cissi

    SvaraRadera
  6. Man uppskattar lugnet mer och mer för varje år som går. Kram

    SvaraRadera
  7. Så härligt du har det! Bäststund!

    Tack fina du för dina varma ord hos mig.... ♥

    Kramar
    Kicki

    SvaraRadera
  8. Ser härligt ut. Ha så mysigt!

    SvaraRadera
  9. Åh va härligt o avslappnat det låter ;)
    Ha det så mysigt nu;)
    Sköt om er!
    Kram bia

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt och avkopplande det ser ut ;)
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera