torsdag 20 december 2012

VINTERBRÖLLOP




Ni som följt mig ett tag här på bloggen har säkert också läst mina inlägg med bröllopsinspiration. Även om det inte ens finns en tanke på bröllop just nu så är min "bröllopsmapp" större än någonsin. För en vacker dag vill jag vara en brud som på bilden ovan.

Alla tidigare bröllopstankar har varit kring vackra sommarbröllop men när jag hittade denna förknippade jag den med bröllop i samband med jul i vintertid.

Och paketen på taket, fullkomligt älskar!



Hej!



Ännu en kväll på kontoret går mot sitt slut. Trettio företagspaket är nu inslagna och morgondagen är förberedd.
Det allra bästa med att vara själv på kontoret är att man kan sätta musiken på max, sjunga med i refrängerna med den allra sämsta rösten och bara rocka loss en aning. Sånt där som jag i vanliga fall bara gör med barnen ;)
Men det som fick mig allra mest att orka denna kväll var schysst Take Away mat och böllopsdrömmen!



KRAM


Pssss. Jag tackar och bockar för alla era fina kommentarer. Jag kikar in till er också med jämna mellanrum men hinner inte lämna några avtryck.
 Snart är jag tillbaks igen. Snart!





4 kommentarer:

  1. Väldigt vacker bild du hittat!
    Jag beundrar dig med din sprudlande energi! Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Härlig bild!
    Vi gifte oss en kall och vacker februaridag :)
    Ha det gott och var rädd om dig, kram kram

    SvaraRadera
  3. Tittar bara in för att önska trevlig fredag...och stressa inte för mycket nu...
    Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera