fredag 7 december 2012

STRING




Och så blev det en String till slut...



Godmorgon fredag!



Stämmer de att julafton är om dryga två veckor? Det känns ju helt overkligt. Men jag längtar och jag är så redo.

Igår kom strighyllan på plats och nu är den fylld med diverse "delikatesser" från Nicholas Vahé. 





Vansinnigt goda och så himla fina att låta stå framme!






Nu är det bara kocken som saknas ;)


Ikväll ska vi ha julfest och med önskan från de anställda ska vi hålla till just på kontoret. Lite annorlunda men jag tror det kan bli riktigt bra.
Tre-rätters middag, dukat med linnedukar och fin-porslin. Små "uppdrag" och diverse aktiviteter.

En uppdatering från kommer imorgon.


Och ni, tack för alla kommentarer i tidigare inlägg!


Nu önskar jag er en riktigt härlig fredag!


KRAM



8 kommentarer:

  1. Vilken fin! Jag har varit sugen på en stinghylla länge. Hoppas att du får en riktigt din dag! kram

    SvaraRadera
  2. Va kul med personalfest på "kontoret" :)
    Vi ska på julbord med show i morgon med några vänner...ska bli roligt!
    Och du, jätte fin hylla :)
    Ha en fin helg!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé. Jag har själv en stinghylla ligger i garderoben. Nu ska jag måla den vit och sätta upp den! Tack för tipset!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  4. Världens snyggaste string. Har en precis likadan och ÄLSKAR den! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Han har så mkt fint och gott! =)
    Fy vilken mardröm att vakna till att sin lilla skatt inte får luft, skönt att det gick bra.

    Önskar dig en lyckad fest ikväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Snyggt med string-hyllan!
    Så hemskt med krupp för lilla tjejen! Vår minste fick det några ggr när han var liten, jättejobbigt.
    Hoppas ni har en trevlig julfest, kram Suss

    SvaraRadera
  7. snyggt... verkligen!
    Nu har jag inte läst kommentarerna i förra inlägget, men till hilma har vi fått krupp-medicin som vi ger vid första tecknet på krupp. Funkar kanon och vi slipper jobbiga nätter. Kram...!

    SvaraRadera