onsdag 26 december 2012

SHOPPING & LUNCH PÅ STAN

Att frivilligt ge sig in till stan på annandagen är kanske inte den bästa idén om målet är att köpa saker som ej är REA. Nu lyckades jag ändå fynda lite vilket aldrig är helt fel.

Eftersom mina lediga dagar inte är så många bestämde jag mig för att kila in till stan, jag behövde nya jeans, en väska, en tvättkorg, nya sängkläder och badhanddukar.
Jag började på Biblioteksgatan och några små tvärgator till den. Replay, Marc Jacobs och Mathilde. Där var det tok lugnt, ingen kö till varken provrummet eller kassan.






Två par jeans från Replay fick följa med hem, precis det jag behövde som allra mest. En skinny modell och en Boyfit modell.

Men när jag kom gallerian var det minsann inte lika lugnt, nej det var så vaninnigt mycket folk så både tvättkorg, sängkläder och badlakan fick vänta och istället åt jag en grym oxfilépasta på ett Italienskt litet hak.






På väg tillbaks till bilen fastnade jag på MQ och en liten "Blazer" med skinndetaljer hängde där så fint och väntade ;)


Har ni shoppat något på mellandagsrean?

Nu ska jag utmana mina små i fia med knuff, tyvärr har jag förlorat de senaste tre omgångarna och som den tävlingsmänniska man är får jag bita mig hårt i tungan för att inte visa min frustration ;)


Njut av kvällen!

4 kommentarer:

  1. Var inne idag:) åh oxfile pasta som är så gott! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Det blev ju lite fynd för dig ändå!! Jag har inte shoppat idag, annat än en sportBH på Team Sportia men just de kläderna är ju inget direkt man får komplimanger för:-) God fortsättning! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Lite fynd blev det men vansinnigt mycket folk...stor kram Diana

    SvaraRadera
  4. Har inte varit in till stan ännu...
    Hittar säkert nåt på rea...jag är bra på att hitta fynd, hihi...
    Hoppas julen varit bra och ha nu några härliga dagar innan nästa stora dag !!;)
    Kram bia

    SvaraRadera