tisdag 18 december 2012

MINI PEPPARKAKSHUS!





Visst är dem härliga de små pepparkakshusen? Perfekt att sätta på koppen till julfikat.
Formar att göra husen med har jag köpt på Åhlens.



Hej Raringar!



Efter att ha hämtat barnen på förskolan och haft en stund egentid med dem åkte jag till gymmet. Och om det är något som ger mig energi så är det träning.
Nu är jag tillbaks på kontoret och ska förbereda morgondagen. Butiken har kvällsöppet imorgon och på torsdag för alla som behöver komplettera sin julklapps shopping. 


Vi ses!

11 kommentarer:

  1. Vilka söta små hus, men det verkar himla pillrigt!
    Skulle så gärna vilja besöka din butik!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Helt underbara pepparkakshus!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  3. vilka söta små hus! vad skönt att hinna med lite träning också. kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Men guuuud va söta!!!!
    Ha en fortsatt fin kväll fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. de där var galet söta... vilken fin-fin idé!

    SvaraRadera
  6. Så ljuvligt söta! Jag tänkte göra såna till helgens glöggfest men det prioriterades bort sedan. Mycket annat som var tvunget att hinnas med. Kanske får bli till julafton istället... :)

    SvaraRadera
  7. Hahaha vad käcka! Så klart att man kan göra små hus också... det ser jag ju nu! Vilken toppenidé! Men det ser lite pilligt ut :-)

    SvaraRadera
  8. Underbart söta hus!
    Håller med om att träning är ett superbra sätt att få energi.
    Ha en bra onsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  9. Söta små hus tycker även jag!
    Ha det gott i julruschen :))
    Kramen

    SvaraRadera
  10. Åh, dom är ju bara för söta! Kram Anita

    SvaraRadera