fredag 21 december 2012

JUKLAPPAR!




Behöver verkligen inte vara något stort, dyrt, fancy eller speciellt, för mig är det mer tanken som räknas.
- Ja hur glad får man lov att bli när en helt oväntad julklapp ligger på mitt skrivbord?



Todeloooooo!



Och vad ligger i kartongen från Design House Stockholm om inte denna urhärliga ljusstake. Tänk att en människa som inte känner mig det minsta bara kan veta att just detta skulle passa så fint. Fullkomligt älskar!






Jag är ju själv en människa som bara älskar att köpa små presenter, inte bara vid jul utan gärna spontant när det faller mig in och då gärna precis det som personerna i fråga mest av allt vill ha. 
Och de jag köper till är de jag dagligen träffar, de som står mig nära och som jag tycker om eller som grannen i huset som jag vet inte har varken fru eller barn och som jag så gärna köper en liten present till. 
För inte så länge sedan var han inom butiken och fastnade helt för en liten grej så en sådan får det bli i år.


Vilka köper ni klappar och presenter till?



KRAM

6 kommentarer:

  1. vad gullig du är som köper små fina presenter till andra så där. jag köper bara julklappar till min familj och mor och far. vi är inte så många. ha en fin kväll! kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. visst är det fint att kunna ge till människor man tycker om, eller människor som kan behöva lite extra omtanke. Jag tycker om att ge bort blommor, gärna till någon som kan behöva lite uppmuntran i vardagen!

    SvaraRadera
  3. Men så roligt att få paket sådär :). Och vilken ljusstake, den var verkligen jättefin!
    Julklappar blir det till familjen inkluderat syskon, syskonbarn mor, far, mor och farföräldrar, har så många syskon så många klappar blir det :).
    Ha det gott! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Jag köper gärna julklappar till människor som berör mig!
    Det var därför jag lottade utven julklapp till en av mina läsare!
    Jag hittade renen i en butik och tyckte den skulle passa som julklapp,
    Helst hade jag velat ge alla en, men det kunde jag ju naturligtsis inte!
    Vad fint av personen att ge dig den fina ljusstaken !
    Ha en riktigt god jul nu!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Härligt när man får något oväntat :) vi är hemma hela julen och firar hemma hos oss och köper julklappar till de som är här stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. Jag är också sådan att jag gillar att ge bort presenter lite nu och då.
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera