måndag 10 december 2012

HELGENS!




Från söndagens morgonpromenad!

Det är verkligen vackert just nu och det får gärna förbli så i några månader till. Sen kan jag tänka mig att vakna upp, en tidig morgon i början av april, solen skiner och vårkänslorna är på topp.
Över en natt har all snö försvunnit, ja så vill jag ha det om man får önska. Allt därimellan klarar jag mig utan.






Utanför mig just nu har granen fått ta plats i en korg i väntan på belysning. Fullkomligt älskar idén gran + korg.
Korgen kommer från House Doctor och ni hittar den såklart hos Detaljerian ;)

Helgen bara susande förbi, vid ett flertal tillfälen satt jag här inne på bloggen men hann liksom aldrig trycka "publicera". Fredagens personalfest vart precis som en personalfest ska vara, dock hade jag gärna hoppat över slutet. 
D kom hem en stund efter mig med stukat fot och trasig handled. 
Se upp för hala isfläcker i kombination med julbord och julfester!

Helgens höjdpunk var när min lilla 4-åring gick luciatåg i kyrkan tillsammans med en grupp otroligt duktiga barn - så vackert!


Nu önskar jag er en riktigt fin vecka!


KRAM



5 kommentarer:

  1. Härliga bilder...riktigt juliga :))
    Vi var på julbord med show, i lördags och det var riktigt lyckat ,god mat o bra show...
    Önskar en bra start på veckan!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. Ja, jättehärliga bilder! Den första kan du förstora upp, tycker jag! Gärna i svart/vitt! ;) :)
    Ha det gott, fina du!
    Kram /Maria

    Hoppas din D, blir bra i både fot och handled snart!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig detsamma! ;)
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  4. Så synd att jag inte visste om Luciatåget, hade SÅ gärna velat se det! Tindra pratsfe om det på fredagkvällen men jag visste inte när det var. Hon sa "Det måste du se"..??

    SvaraRadera
  5. Vilka fina bilder och jag håller verkligen med om att det är fint med korg + gran, kram

    SvaraRadera