söndag 16 december 2012

HAR TAGIT PLATS....




...I köket.
Med datorn och en skål lösgodis. 
Blir sällan godis sugen nuförtiden men idag efter kvällens restaurangbesök tog suget fart ordentligt. Tjejerna hade önskat Kina mat så ett besök på en mongolisk restaurang fick det bli. 

Och nu ett par timmar senare och vansinnigt mätt sitter jag här med godis skålen, om jag kommer äta något tror jag inte för hur mycket jag än vill finns liksom ingen plats. 

Vad har du för relation till godis?






Hyacinter alltså. Visst är de fina? Både innan och under blomning.
Alldeles strax ska jag krypa ner i sängen och se solsidan på tv4-play!


KRAM


4 kommentarer:

  1. min relation till godis....ja , det är väl en av de relationer man aldrig behöver tvivla på ...*skrattar.Äter alldeles för mycket ...fast senaste månaderna har jag faktiskt lyckats äte mycket, mycket mindre.....känns bra..:)

    Kram och blir lite avis på din fina lampa..:)

    SvaraRadera
  2. Godis är gott i lagom mängd ;)
    Älskar också hyacinter...
    Ha en fin sista veckan innan jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Godis är gott, alldeles för gott enligt min mening.
    Hyacinter kommer på tredje plats för mig när det gäller julblommor.
    Ha det bra!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  4. Hyacinter är underbara! Och godis är alldeles oumbärligt vissa dagar och helt ointressant andra dagar. Men choklad är bäst :) Kram!

    SvaraRadera