tisdag 25 december 2012

GOD FORTSÄTTNING...



Jag ligger raklång på soffan i nya favorit tofflor från Lisbeth Dahl och ett kit från Victoria´s Secret - två underbara små julklappar från gårdagen. En helt fantastisk klapp är en weekend på Waxholms hotellet, tack fina ni som verkligen vet vad jag behöver.

 Hela familjen började denna juldag med sovmorgon, sen tillbringade vi förmiddagen i pulkabacken med varm choklad och skinkmackor.
Efter det spelade vi spel, pysslade och tog en liten eftermiddagsnap. Kan inte minnas när det hände senast.
Nu ska jag alldeles strax kliva upp ur soffan och göra mig i ordning, för om en liten stund ska vi kila över till ljuvliga vänner här på ön och fira juldagskvällen tillsammans. 


Njut av kvällen!


KRAM


6 kommentarer:

  1. God fortsättning fina du!
    Ljuvlig bild!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild! Det där ser riktigt mysigt ut! En weekens är ju perfekt att få! Sådant som man ser fram emot! God fortsättning!

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt härligt och helt rätt ut! Fortsätt fira den finaste julen!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Härligt med nya julklappar!
    Önskar dig en fortsatt fin julhelg, kram Suss

    SvaraRadera
  5. Mysigt Lena och den där hotellnatten behöver nog du :) Jag gav en hotellnatt till M med mig inkl på Grand hotell Saltsjöbaden också välbehövligt stor kram Diana

    SvaraRadera
  6. Det där med pulkbacken lät väldigt kul...o varm choklad mmm...
    Ha en fin annan dag jul!
    Kram kram

    SvaraRadera