söndag 2 december 2012

ÄLSKADE DECEMBERMORGON!





En makalöst vacker morgon...


Hej,


Det är ju bara så fint ute just nu, jag tror nästan jag smäller av,
 vill bara ut ut ut...

Efter frukosten tog jag med min lilla kopp med varm choklad, ett fårskinn och satte mig ute på altanen till en utsikt som bara är helt fantastisk dagar som dessa.









Träden nedanför är täckta av snö som ljusar upp och sprudlar energi.

Jag håller tummarna för en vit december helt utan tö och slask.


Hörrni, ut och njut nu!


KRAM



10 kommentarer:

  1. Vilken fin utsikt....härligt vintriga bilder :))
    Ha en mysig kväll!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder och vackert är det... Meeen,vill inte ha snö:)
    ha de fint..kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det alldeles underbart kram Diana

    SvaraRadera
  4. MEN vilken utsikt!! Den går inte av för hackor!
    Önskar en rofylld 1:a advent!
    Kram
    Annlin:s

    SvaraRadera
  5. Det var en härlig utsikt :-) Trevlig advent!

    SvaraRadera
  6. Det ser ut som en riktig sagobild!
    Vad mysigt du verkar haft!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. underbart vackert, jag håller tummarna tillsammans med dej! Adventskram...!

    SvaraRadera
  8. WOW!!! Och va härligt det lät att sitta ute... här har det dock varit liiite för kallt i helgen... men det är ju underbart med lite snö och friskhet i luften:)

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Underbart fint, det blir så ljust och himlen så härlig när det är vinterväder. Fast idag var det liite för kallt, poff -14 sådär. När man är husägare utan toppenbra värmekällor vill man inte ha för kallt för länge.... ;) kram Milla

    SvaraRadera
  10. Så vackert! Men det är för kallt ute för mig... Igår gick jag en liten runda och hälsade på hönorna, men idag är det KALLT: Men det glittrar vackert i snön :) Kram!

    SvaraRadera