måndag 19 november 2012

ÖNSKELISTOR





Ikväll har det skrivits önskelistor med full koncentration. Dessa ligger nu ute i lusthuset i väntan på att bli hämtade av tomten.
Drygt en månad kvar till julafton, galet va?






När min lilla treåring skrivit Tomten med en stavande storasyster till hjälp blev jag riktigt stolt, hur lärde du dig det här?






Tindras önskelista är kanske den svåraste...

- Kamera (för jag vill fota som dig mamma)
- Telefon (En riktig som du har mamma)
- Bebis (En lillebrorsa helt enkelt)

Hur ska jag lösa det här?



Nog om önskelistor, de små sover nu och jag ska krypa ner i ett varmt bad med hårinpackning och ansiktsmask. Precis vad jag behöver.







KRAM

9 kommentarer:

  1. Oj, vilken önskelista!! Hoppas att leksakskatalogen kommer med reklamen snart så att annat kanske kan locka :-) Heeeelt galet att det snart är jul! Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. hahaa det var inga små saker hon önskade sej :)

    SvaraRadera
  3. Gullungar! Längtar efter er! Kram marie

    SvaraRadera
  4. Gud så gulligt....hon önskar sig en bebis..lillebror...hihi!
    Dom är härliga dom små liven :))
    God natt !!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Otroligt duktigt av dem också, Jättefina önskelistor! Kram Marie igen

    SvaraRadera
  6. Den önskelistan var lite att bita i. Särskilt lillebror kan bli svårt till jul. Adoption?

    :)

    SvaraRadera
  7. Duktiga tjejer, lillebror ja det får du jobba på;) kommer och hälsar på nån dag i butiken, jobbar du alla dagar? kram Diana

    SvaraRadera
  8. Men så söta de är. =) Gulligt.
    Ja, en lillebror kan bli svårt att hinna med innan jul. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Härhemma skrivs det också önskelistor för fullt:) Fast vi har både födelsedagar och dop att klara av innan det är dags med julbestyren. Ha en fin dag! /Rebecca

    SvaraRadera