onsdag 21 november 2012

LYX?





Saknar en smula lyx och glamour i livet just nu. Lyx för mig behöver absolut inte vara dyrt och påkostat, nej lyx kan vara det där lilla extra i vardagen som en spontan och ur härlig fin-middag mitt i veckan, nymålade naglar, färska snittblommor eller kvalitetstid med familjen. Men Lyx för mig kan också vara en dag på spa, spontan och lyckad shopping, smycken och detaljer som får mig att känna mig extra fin...






Imorgon eftermiddag blir det lyx och glamour i massor och det bästa är att det kommer vara hela helgen.
En weekend i Berlin med ett gäng vackra kvinnor, shopping, ljuvliga middagar, långa vinluncher, bubbelbad, klackar och klänningar!
Älskar!





Alla bilder är lånade från Tumblr och är bilder som  visar precis vad jag vill ha just nu.


Lyx för mig är en mix av nytt, gammalt, billigt, dyrt, antikt och begagnat. Mixen får mig att värdesätta saker på olika sett sen får man tolka det som man vill.


Vi ses Raringar!

4 kommentarer:

  1. Ha det så trevligt i Berlin...får vi kanske se bilder därifrån ? :)
    Ha en härlig weekend!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lyx kan verkligen vara så mkt olika saker precis som du skriver. Beroende på vad man har för behov just då med.
    Ni kommer få en toppen tripp med all säkerhet!
    Njuuuut!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud så härligt det låter! Ha så mysigt och fota mkt! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jag hade lite lyx på min resa till Marrakech nyligen. Annars känner jag ofta att jag skulle vilja ha lite mer lyx i vardagen. Lite i motsats till blöjor och smuts typ ;-)

    SvaraRadera