lördag 17 november 2012

FLYTTAR IN...




....En stund i detta lilla hem. Annorlunda, personligt och bara så himla härligt.
Och vad tycker ni om konsten? Jag älskar den!



Hej,



Kreativiteten i mig flödar just nu, jag vill skapa något. Hemmet har varit i "kaos" allt för länge och nu jobbar jag på det för fullt. Kanske ska jag tillsammans med mina små göra en tavla ikväll, det var längesen och idéerna är många.
Tavlorna i detta hem är ju bara så himla härliga.











Tolix stolar står på min önkselista!






På återseende!


Lena



5 kommentarer:

  1. Hej! Har du landat nu, fniss!!
    Tolix stolarna är ju bara sååå härliga...var inne ett tag på att köpa några, men det blev inte så.
    Ha en mysig lördag/söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga tavlor! Stolarna är coola men tycker inte de är så sköna. Ha en fin kväll! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Fina tavlor! Vill oxå ha Tolixstolar, gråa, skulle passa jättebra till vårt bord ;) Kramisar Suss

    SvaraRadera
  4. Men åååååååh vilken häääääärlig inspo!!!! Ääälskar bilderna och konsten, jag säger bara wow - vill ha!!!!!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera