tisdag 6 november 2012

F SOM I...




...Fästmö!
Vilket jag verkligen hoppas på att få bli en vacker dag...



Hej!


Har varit på väg in här flera gånger under dagen men lyckats bli avbruten varje gång. Men nu så.

Har alltid drömt om att en dag få gifta mig. Min inspirationsmapp blir allt större och idéerna är oändliga i allt från inbjudningskort och bröllopsklänning till den där lilla dessertskeden med en ljusrosa sidenrosett på.













En favoritklänning!















Och fullkomligt älskar just sådant här!









Och på tal om något helt annat. Har ni lyssnat på Mix Megapol Stockholm idag? Vi har radioreklam inför butikens invigning, en gång i timmen dyker den lilla snutten upp både idag och imorgon ;)


Godnatt!

11 kommentarer:

  1. Säker på att du skulle bli en alldeles bedårande brud, vackra du!
    Och ert bröllop skulle nog vara i klass med ett riktigt prinsessbröllop!
    Kram /Maria

    P:S Vet inte om jag var otydlig, ang söndagsbilden förra veckan... Men hör av dig om du fortfarande är intresserad av den ;)

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att få drömma om ett kanske stundande bröllop! Grattis till invigningen i morgon och stort Lycka till!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Bäst att han friar snart innan du hinner samla på dig ännu mera ideer ;) stor kram Diana

    SvaraRadera
  4. Helt underbara bilder. Den första klänningen är fantastiskt vacker.
    Hoppas på ett frieri snart då. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vackra bilder....blir nästa sugen på att gifta mig igen. Hoppas att din dröm om att stå brud blir till verklighet. Onsdagskramar m

    SvaraRadera
  6. Vilka fina drömmar :-) Har inte hört reklamen, men lycka till nu! /N

    SvaraRadera
  7. hej jag som lånade din gungstolsbild till min blogg:)måste fråga om din stol har måtten 81*87*56,finns en likadan till salu ute nu på blocket tror jag men måtten låter så nätta. Man vill ju få plats i den skämt å sido;)

    SvaraRadera
  8. Tjusiga bilder...klänningarna var ju bara sååå vackra:)

    Nu var det länge sen jag hörde något från dej..:))
    Sköt om dej!
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Vackert! Den dag du blir fästmö är du verkligen F-örberedd! Kram Sara

    SvaraRadera
  10. Härliga sagobilder! Vad spännande med butiken! Lycka till!

    SvaraRadera
  11. Gud vad duktig du är Lena! Kan inte gå annat än bra! Din dröm om fästmö blir säkert också uppfylld snart:) kram Nilla

    SvaraRadera