onsdag 14 november 2012

EN KVÄLLENS..




Benen i högläge, kvällslektyr, hyrfilm, skumtomtar och Kan Jang.
Härlig mix!



Helllooooow!



Jag börjar känna av lite halsont vilket jag absolut inte har tid med nu, måste ju vara på topp när vi åker till Berlin nästa vecka.
Provar Kan Jang och hoppas det kan trolla bort det onda ;)

Nu gäller ryggläge i soffan med benen i högläge, fötterna ömmar och skulle verkligen behöva få sig lite massage. 
Nu blir det film, mörkt vatten, är det någon som sett den?


Önskar er en fin kväll Raringar!


KRAM

4 kommentarer:

  1. Håller tummar att du och alla andra slipper halsont! Låter för övrigt som en härlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra kväll!
    Hoppas nu att kuren hjälper! Förstår att du inte har tid att blir sjuk...
    Krya på dig, kramisar Suss

    SvaraRadera
  3. Krya på dig, inte kul att bli sjuk när man har saker inplanerade! (inte kul annars heller) Ja om jag har sett mörkt vatten, kan jag inte svara på, måste fråga sambon!!! Jag kommer aldrig ihåg filmer förens jag sett halva filmen igen, då jag utbrister - den här har jag ju sett förut! Så jag vet inte om jag sett den!
    krya på dig iallafall!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Hoppas du är pigg och kry idag! =)
    Här var det lite segt att gå upp idag efter en natt där sonen ligger och drar en i håret nästan konstant. ;) Men lite kaffe och så är jag snart igång!

    Önskar dig en härlig dag!

    Kram

    SvaraRadera