tisdag 13 november 2012

DOFT ELLER INTE DOFT?




Vad tycker du? 
Jag gillar ljus med doft och min favorit just nu är Passionate Night från Durance.



Godmorgon!



Imorse lyckades jag minsann försova mig, 06.55 slog jag upp ögonen och sju minuter senare klev jag in på kontoret. Märkligt hur effektiv man plötsligt blir när man bara måste.

Nästa vecka åker jag till Berlin med fem vackra kvinnor, en weekend som är både efterlängtad och behövlig. Jag längtar! 









Nu ska jag sätta fart här, listan innan öppning är lång.


Önskar er en fin tisdag!


KRAM

9 kommentarer:

  1. Jag älskar ljus med doft, lite svagare doft. Men maken avskyr det. Svårt :)
    Berlin snart alltså. Låter som toppen!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Har doftljus på toaletten, men ingen annanstans. . . det får inte dofta starkt.
    Berlin låter spännande. Du får berätta mer om det sen. Have fun! /N

    SvaraRadera
  3. Det är så stor skillnad på doftljus. Vissa klarar jag inte alls, de billigare som är konstgjorda dofter i men durance är ljuvliga. Ha en toppenhelg i Berlin! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Min man avskyr verkligen doftljus - så här kör jag doftfritt men en diskret lagom doft kan jag gilla ibland, vid rätt tillfälle.
    Vad spännande med Berlin, verkar många som åker dit den här tiden och det är ju ett alldeles lagom resavstånd. Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Jag har fått total dille och hang up på doftljus så jag säger givetvis DOFT! :)

    Så härligt med tjejhelg i Berlin! Själv var jag på tjejhelg på Gotland i helgen och det är verkligen en energikick. Hoppas ni får det underbart!

    SvaraRadera
  6. Jag har fastnat för doften mullbär. Den luktar gott tycker jag.
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  7. Älskar doftljus, men inte vilka som helst. ;)
    Åhh va härligt med en tjejtripp! Ni kommer få toppen kul.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Min favorit också, så jag blev så glad att du hade den :) den eldas för fullt här hemma och är nästan slut så jag får väl kika in snart igen :) stor kram Diana

    SvaraRadera
  9. Jag säger blää, konstgjorda dofter är hemska! Får huvudverk!

    SvaraRadera