torsdag 15 november 2012

DIY OCH EN AWARD!




Firar lite här hos mig idag, jag har kommit ikapp tiden och den största stressen har lagt sig...



Hej!



Någon vecka innan butiksöppningen kom jag hem sent en kväll, trött och en aning uppgiven. Jag visste inte hur jag skulle hinna få färdigt allt till öppningen, familjen såg jag knappt och för en stund kändes allt hopplöst. Men så kilar jag in här och ser att jag fått en Award från finaste Creando - den kom verkligen i rätt tid och gav mig så mycket energi. 
Tack fina du!
Och du, glöm inte att kika runt på Kickis fina blogg.






Nu firar jag med lite DIY, för sånt gillar jag så vansinnigt mycket ;)
Med så enkla medel som muffinsformar, washi tejp, tandpetare, snöre och silkespapper har chokladbollarna blivit lite festligare.









En vimpel blev det också.















Nu ska jag strax kila hem och laga fisksoppa, återkommer om den.



Njut av kvällen!




5 kommentarer:

  1. Skönt att du landat lite!
    Ha en fortsatt fin kväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden, den är du verkligen värd! Skönt att du börjar komma ikapp! Fisksoppa är verkligen gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hoppas det fortsätter vara lugnt nu så du får vara med din familj lite mer! Glöm inte vad som är viktigast här i livet!

    SvaraRadera
  4. Smakar de bättre också?;)

    SvaraRadera
  5. Grattis raring det var du värd :) Hoppas du får en fin helg och hinner njuta lite kram Diana

    SvaraRadera