söndag 4 november 2012

D SOM I.....




Dator....


Hej,


Jag har halkat in en från A-Ö utmaning, lite sent dock. Mitt första bidrag är den nya datorn som slank in i butiken idag. Såklart har baksidan en ton av rosa, förutom det kan jag inte så mycket mer om den. Datorer och annat teknik är inte mig grej, det får resten av familjen stå för.

En dag när D kom hem ropade han till barnen,
- Kom tjejer, pappa har köpt en överraskning...
Tjejerna kommer springande, förväntansfulla över vad denna överraskning kan innehålla.
D plockar fram en Samsung surfplatta.
- Lilla T 4 år suckar och säger, äh har du bara köpt en Ipad, det har ju alla ju..



Vi ses imorgon vänner!


KRAM

Psss. Fler bidrag från A-Ö huttar ni här.


9 kommentarer:

  1. Välkommen till utmaningen fina du!! Och det var en skön kommentar från fyraåringen - inte mycket imponerar liksom! Fast bilden på datorn är ju grymt snygg! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Haha vilken skön kommentar! Vad gulligt av din man! Jättefin dator! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Är inte heller så teknisk...mest teknisk är nog äldsta sonen :) ser fram emot torsdag stor kram Diana

    SvaraRadera
  4. Haha, vilka västvärldsförväntningar :) Kraaam!

    SvaraRadera
  5. Svårt att impa på barnen nuförtiden :) :)

    Jag är inte något datasnille, men jag kan ju se att den du har där är väldigt läcker!

    :)

    SvaraRadera
  6. Hihi, barn kan vara för dräpande roliga i sina kommentarer! :)
    Vilken urtjusig dator med rosatonad baksida.. wow!
    Ha en fin dag!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  7. Härlig dator...jag gillar ju rosa, fniss!
    Ha en bra start på veckan!
    Jobba inte för hårt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Härligt! Vilken fin dator, kram

    SvaraRadera
  9. Så snyggt med rosa baksida på datorn!
    Härlig kommentar av fyraåringen!
    Kram /Maria

    SvaraRadera