fredag 2 november 2012

ATT FÖRENA NYTTA MED NÖJE...




En kvällens i butiken, inte helt fel eller vad säger ni?



Heeeej!



Jag hänger fortfarande på kontoret, efter att ha haft hantverkare hemma som gjort köket "obrukbart" så bestämde jag mig för en kväll i butiken. Om ni bara visste hur jag rockat loss till denna låt, på repet under ett par timmar och jäklarns va mycket jag fick gjort. 6 dagar kvar... 6 dagar...









Lite belysning bland paraplyerna från Lisbeth Dahl.






Och så även middag på kontoret, färska räkor med surdegs frallor och aioli, en klassiker när jag är ensam. Mitt långkok får vänta tills imorgon, då ska det få börja puttra redan vid kl 10...









Nu spelas denna låt och jag njuter.


Ska snart kila hem. Snart!


KRAM


4 kommentarer:

  1. Vad söt du är! Myser med räkor i din ensamhet + en massa bra musik!, kanske en fredagstradition med lite gott och dricka innan stängningsdags!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Miss Li är grym!! Jag diggar den hon gjorde i så mycket bättre - har gått varm på min Spotify i veckan! Kram Sara

    SvaraRadera
  3. Här blev det räkor också, älskar räkor :)Ser fram emot att se butiken så vi dyker nog upp hela familje på torsdag :) stor kram Diana

    SvaraRadera