onsdag 21 november 2012

100% KVALITÉ!




Fick jag idag när en mycket god vän kom och löste av mig i butiken. Jag fick kila iväg och hämta mina små tjejer på förskolan. Vi gick och fikade på öns lilla fik. Pratade om hösten och julen. Om vårt kommande pepparkaksbak och om önskelistorna de skrivit till tomten. Sen frågade Tindra mig om cancer och så pratade vi lite om det. 


Tack Carita!


Efter att ikväll ha tränat, lagat oxfilépasta och läst nyheterna ska jag nu hämta upp resväskan från förrådet och fundera över vad jag ska packa.


KRAM

5 kommentarer:

  1. Gud så härligt med en tjejtripp till Berlin det kan du verkligen behöva efter allt med butiken, men det var ju en lyckad invigning massor med folk och jag fick med mig en hel del fina saker hem ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Så härligt att bara vara med dom små sötnosarna :), hoppas du får det härligt på din weekend i Berlin kram Diana

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vän. =)
    Låter som du fick tanka massa energi igår.

    Önskar dig en härlig torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men så mysigt! Vilken bra vän :). Ha en bra torsdag! Kram Jennifer

    SvaraRadera