torsdag 4 oktober 2012

VARFÖR INTE EN HEDERLIG LUR?





Hur smart är inte denna nya Pop Phone från Native Union?
Enkel att klicka i mobilen, datorn eller Ipaden och du har en lur att prata i.



Hellluuuu!



En Pop Phone är just nu på väg hem till mig, kommer bli perfekt på kontoret. Pappa brukar ofta be mig använda headset till mobilen men jag har aldrig riktigt lyckats få rutin på det.

Igår tillbringade jag kvällen med fina vänner på Grand Escalier, en fransk liten pärla i Sturegallerian.
God mat och dryck i ljuvlig miljö! Ett fint tips som ni bara måste kolla in!

Det blev en super mysig kväll som avslutades an aning sent så "lagom seg" är dagens status och jag ska alldeles strax sätta i mig en pizza till lunch och hoppas piggna till något ;)



Vi ses!






9 kommentarer:

  1. Coolt! Nu går vi tillbaka till sådant man ratade för ett tag sedan :-) Jag pratar i stort sett alltid direkt i Iphonen så jag hade deifnitivt behövt en sådan :-)Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Japp har en också! Den är super!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Hihi... här är det också pizza på gång, fast middagspizza.
    Har shoppat hela dagen jag är helt slut, så vi orkar inte göra middag själva ...så det blir hämt mat idag...
    Ha en härlig torsdagkväll!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihi vilken söt!!!!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. haha... vilken underbar lur, en sån skulle jag behöva! Rätt färg och allt... :-)
    Lycka till med butiksprojektet, bad härligt det låter! Kram...

    SvaraRadera
  6. De är sååå tuffa! Jag fick en i goodiebagen från bloggevent. En sån där underbar rosa! :)

    Sv; Jag är inte så avancerad med foto :) Kameran är en Canon 550d, objektivet för bilderna i inlägget är ett Canon 50mm 1,8 och jag redigerar i Photoshop och Camera Raw. Kul att du gillade dem :)

    SvaraRadera
  7. Så kul den var også ROSA!

    ønsker deg en nydelig fredagskveld! Jeg får mannen hjem fra Amsterdam ikveld og jeg gleder meg!
    klem&smil

    SvaraRadera