onsdag 31 oktober 2012

VÄLKOMNA!




Till Detaljerian!

- En alldeles unik liten livsstilsbutik på Stora Essingen!



Heeeeeeeej!!!


Om jag lever? Nja knappt ;) 

Det händer så fruktansvärt mycket i livet just nu, det mesta kretsar kring butiken som slår upp porten nästa torsdag. 
Jag önskar jag kunde skicka ut en personlig liten inbjudan till er alla fina i bloggvärden men nu får ni hålla tillgodo med den här:


Invigning!

Torsdagen den 8 November kl 17.00 öppnar vi upp porten till en alldeles unik liten livsstilsbutik på Stora Essingen i Stockholm.
På Stenkullavägen 63, (ingång runt hörnet) hittar ni oss.
Vi bjuder på Bubbel och tilltugg, fiskedamm till barnen och goodiebags till de första 50 kunderna.

Under öppningshelgen ger vi 10 % på hela sortimentet.
Gäller t.o.m söndag 11 November kl 16.00.


VÄLKOMNA!

Ni hittar mer om oss HÄR.


Nu ska jag kika in till er mina vänner!


KRAM

13 kommentarer:

  1. Tack för inbjudan! Hade såå gärna kommit men lite långt för mig att åka till Stockholm. Hoppas att invigningen blir riktigt lyckad!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Stort Grattis till dig! som du förstår så kommer jag inte den 8/11, men jag lovar att jag kommer så fort jag har vägarna mot S holm!!!
    Lycka till fina du!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Åh, tack för inbjudan! På invigningen kommer jag nog inte men gärna en annan gång!!!!
    Hör av dig angående bilden du ville ha ;) :)

    Kram fina du! Och Lycka till med allt inför öppning, och slit inte ut dig!!!!
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Åh fina du så duktig du är! Stort stort grattis! Vill gärna komma, ska se om jag kommer loss, jag har svårt på torsdagar. Men annars kommer jag en annan dag:) kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna ha kommit, men 45 mil är ganska långt...
    Om jag har vägarna förbi nån gång kommer jag gärna o ser hur du har det...
    Men vad det låter härligt med egen butik...själv funderar jag på att öppna en loppisbod på gården i sommar...har allt som behövs...det är alltid en början,fniss!
    Ha de gott, min vän!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  6. Men åh va spännande det ska jag ha i åtanke nästa gång jag åker till Stockholm! Förstår det är 1000 grejer att tänka på… Kram Sara

    SvaraRadera
  7. Ska försöka komma förstås antingen den 8 eller någon annan dag :) Duktig du är stor kram Diana

    SvaraRadera
  8. Åhh va jag ser fram emot nästa torsdag :) Tror faktiskt jag får med mig 2-3 tjejer från jobbet också :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Åh så spännande!!! Hmmm, önskar jag bodde närmre ;)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  10. Kommer gärna förbi någon dag :-)

    SvaraRadera
  11. Guu så proffsigt.. hade så gärna velat varit där på din öppningsdag!!! Lycka till vännen.. Kramar i massor Cissi

    SvaraRadera
  12. Åh vilken fin webbsida ! Så läcker! Förstår spänningen är stor nu. Önskar jag kunde ha vägen förbi på torsdag, men jag rör mig ju en bit norrut, men någon gång hoppas jag kunna titta förbi! Kram milla

    SvaraRadera
  13. Tack för inbjudan, gud va spännande och jag kommer såklart och tar med mig en kompis ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera