onsdag 24 oktober 2012

VÄLKOMMEN!




Inbjudningarna börjar ta form. Två veckor kvar. Två veckor? Ja två veckor...

8:e november slår vi upp porten - En inbjudan kommer snart till er också såklart!



Heeeej!



Här ser ni inbjudningskorten till butikens invigning, bästa Emma som gör sin praktik hos mig just nu har fått göra tillräckligt många inbjudningar, nästa laddning får jag nog lösa på annat sätt ;)

Men visst är de härliga?

När jag hämtat mina små tjejer på förskolan idag hade vi pannkakas picknick på fotbollsplanen, japp mitt på planen satt vi med konstgräs och allt. 
En underbar stund som kommer finnas i minnet länge.
Dock blev det snabbt kallt och vi kilade hem till värmen och höst pysslade istället. 

Nu hänger jag för "ovanlighetens" skull på kontoret, kl slog precis 23.00. Jag funderar på soffan som står framför mig men överväger nog ändå att ta mig hem till sängen...



KRAM


Pssss... Jag uppskattar verkligen alla era kommentarer ni lämnar men sånt som den senaste "Slänga käft" konversationen kan vi väl ändå skippa. Vi tycker alla olika och det kommer vi alltid att göra.
Feelgood mina vänner!

7 kommentarer:

  1. Fina inbjudningar, spännande det ska bli :) förstår att du njöt av att vara med dina tjejer efter allt slit och jobb.Slänga käft konversationen har jag missat?? Men det verkar onödigt!!stor kram Diana

    SvaraRadera
  2. Vilka fina... vad spännande det blir framöver!
    Önskar dej en skön dag, kram...

    SvaraRadera
  3. Slängakäftkonversation behöver vi inte. Den startade kanske bloggerskan själv genom att skriva att hennes egen familj är så duktig och fantastisk, samt vacker??? Att slänga ur sej att ens sambo? är en vacker man talar väl för sej själv. Hur populär skulle man bli om man om man spydde ur sej liknande saker?
    Så sant att vi alla tycker olika.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad i hela friden, sluta då för tusan att läsa denna blogg om du stör dig så fantastiskt mycket! Jag tycker det är underbart att vissa vågar uttala det som andra bara vågar tänka..

      Radera
    2. Hej,
      Äh nu får det vara nog. Det vore ju något allvarligt fel om jag inte tycker om min familj och är stolt över den? Sen har jag aldrig påstått att vi på något sätt är bättre än alla andra.
      Men i mina ögon är dem de finaste.

      Radera
    3. Underbart Lena! Vad är de för nötter du råkat få in här på bloggen? Tråkigt att dessa människor håller på såhär...:-( stå på dig iaf!!! <3

      Radera
  4. Kära nån! Varför bemöda sig att kasta ur sig sådana elakheter? Man kan tycka olika, självklart, men man håller en god ton tycker jag! Klart man tycker att den egna familjen är den allra finaste. Konstigt vore väl annars? Jag är också gift med jordens finaste man och har de mest fantastiska barnen. Det har jag inga som helst problem att säga rakt ut i vilket sammanhang som helst :)

    Men åter till det som är saken här - din närmande premiär. Så otroligt spännande. Ser ut som som riktigt vackra inbjudningar som stämmer fint med den profil du tänker dig på butiken :) Heja dig!

    Kramar

    SvaraRadera