söndag 14 oktober 2012

NU ÄR DET SÖNDAGSMYS....




Färska lakritspipor är min största favorit just nu.



Hej!



De ljuvliga små liven sover och jag har precis krupit upp i soffan, tända ljus, lakritspipor och kanal 4 i väntan på solsidan.
Kroppen är tung, träningsvärken kommer smygande och helgens fem hälsosamma träningspass behöver kompenseras upp med massa 
onyttigheter ;)

Lakritspipor alltså, kan inte få nog av dem.









Nope nu börjar solsidan!


Önskar er en fin söndagskväll.


Vi ses!

7 kommentarer:

  1. Jag älskar lakrits!!!
    Helst söt lakrits,för att inte snacka om lakrits pipor,(hihi)
    Har också sett solsidan, helt sjukt kul !!
    Ha en fin start på den nya veckan!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Älskar också lakrits, men föredrar nog svarta fiskar!
    Solsidan får man ju inte missa!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Och visst var det roligt!? Lakritspipor är snygga men jag gillar choklad bättre :)

    SvaraRadera
  4. Lakritspipor är väldigt gott men det fastnar runt en massa lakrits i munnen men vem bryr sig man kan ju borsta tänderna sen och solsidan var verkligen bättre det här avsnittet ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Älskar också lakritspipor, färska ska dom vara :)kram Diana

    SvaraRadera
  6. Nä, nu ångrar jag nästan att jag kikade in på din blogg. Älskar också lakritspipor. Förknippat med en massa trevliga barndomsminnen.
    Gahh godissugen!!


    Kram/M

    SvaraRadera
  7. Haha, preciiiiiiiiiiiiiiis my cup of tea!!! Det går bara inte att motstå lakritspipor:)))))

    kraaaaaam aka

    SvaraRadera