onsdag 17 oktober 2012

NÅGRA VAROR DEL 1




Doftljus till höstmörkret!


Pallar med varor ramlar in och mitt i alltihop sitter jag just nu, med datorn i famnen. Funderar över vart jag ska börja... Bestämmer mig för att börja med den något varmare delen...
Jag är frusen.



Hej!



Många av er undrar hur det går med butiken?
- Jag svarar bra.

Om allt är under kontroll?
- Jag svarar automatik ja. Ångrar mig sen till nej och tänker tveksamt. 
Tror svaret på den får bli pass helt enkelt!

När vi öppnar?
- Tro det eller ej men om sisådär nästan exakt tre veckor. 
8:e November kl 17.00!

Vad som kommer säljas i butiken?
Hmm, noga utvalda ting med en tanke bakom varje detalj.
(Fråga mig gärna när ni besöker butiken, det finns en story bakom allt)
En mix av industri, natur, rått, betong, personligt, klassiskt, kvinnligt, gammelrosa, barnsligt och vansinnigt gott.






Fårskinn - ett måste i vintertider.






Necessär från Lisbeth Dahl.






Ester Eleonora briljerar!






Dop present? Ja varför inte.






Skrivbok till tjejen i skolan!






Natt skjortor från Simply White.



Ja detta var sju varor av 100-tals...



KRAM





10 kommentarer:

  1. Fina små smakprov du bjuder på från den kommande butiken. Men det jag undrar är VAR kommer butiken ligga? Du kanske redan berättat det men i så fall har jag missat det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Stockholms charmigaste Ö - Stora Essingen ;)
      Kram

      Radera
    2. Charmigaste??? Hur är då de andra?

      Radera
  2. Men guuuud så fina saker du håller på och packar upp!!!!
    Kram, kram och njut!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Låter som en butik helt i mig smak :) bäst att jag sparar pengar till the grand opening :) kram Diana

    SvaraRadera
  4. Necessären var ju helt ljuvlig!!
    Vad roligt det måste vara, men lite jobbigt också kanske? (fniss)
    Ha de gott!!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Vad roligt Lena, det måste vara mycket att fixa med, men åh, så kul! Och vilka fina saker :) Kram!

    SvaraRadera
  6. Var på St.Essingen? Vilka blir öppettiderna? Namnet på butiken, vad kommer det att vara, så att man kan hitta dit?

    SvaraRadera
  7. Kul! Får besöka dig där sen:) kramis Nilla

    SvaraRadera