fredag 26 oktober 2012

KVINNLIGT MÅSTE DET VARA!





En dagens från butiken. Emma har packat upp en stor del av kläderna och några accessoarer, kvinnligt och det gillar jag.



Toooelooo fredag!



Är på mitt bästaste humör och kikar in för att önska er en alldeles underbar helg! 
Vi väntar finbesök imorgon och jag längtar så. Menyn vi ska bjuda på är spikad, matchande vin är inhandlat och desserten, ja jag säger bara desserten..












Och till dom små...












Männen på företaget korkade upp en flaska mousserande innan hemgång, fredagslyx i all sin enkelhet. Älskar sånt! Nu sitter jag och smuttar på det sista, ska snart stänga ner datorn och kila hem.
Tror minsann jag ska ta och klä upp mig en aning, det är en helt vanlig fredagkväll utan minsta plan men lite fin kan man väl få lov att vara ändå?
Ja faktiskt!


KRAM

17 kommentarer:

  1. Åh så fint allt ser ut!!
    Visst ska man klä upp sig på fredan om man känner för det, Våga Vägra Mysbyxor säger jag!
    kram Milla

    SvaraRadera
  2. Ååååå vilka fina saker. De där scarferna är ju heeeelt ljuvliga!! Vill ha!
    Trevlig helg, kram Emma H

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du också ska ha kläder i butiken.. trodde att det "bara" var inredning på G. Kläder är alltid spännande :-) Det ser finfint ut! Ha en trevlig kväll med vännerna, och en go fredagskväll!

    SvaraRadera
  4. Men vad mycket fint du kommer ha! trodde i min enfald att det skulle bli en ytterst liten butik, men förstår nu att det kommer bli en superbutik! Önskar jag tordes som du!
    Riktigt kul Lena, jag är imponerad!
    Kram helena

    SvaraRadera
  5. Men så tjusig din butik blir!!!!
    Jag gillar också kvinnligt!!!! Och visst får man klä upp sig! Det brukar jag alltid göra till lördagsmiddagen oavsett om det är bara vi hemma! :) Man vill ju njuta och känna sig fin!!!!
    Ha en riktigt fin helg fina du!!!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Så mysigt....ska du öppna en affär? Visst får man göra sig fin trots att man ska tillbringa kvällen hemma. Själv är jag i kläd mysisar & mumsar naturgodis. Önskar dig en skön helg...krams m

    SvaraRadera
  7. Så fint, så fint! Du kan tro att jag längtar efter att få besöka din fina butik. Jag kommer, det är säkert :)

    Psssst...en award hos mig. If you like!
    :)

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Inser mer och mer att jag bara måste köra 110 mil för att få vara med på din öppningsdag så dessa underbara saker inte tar slut innan jag hinner pilla mig upp till dig..
    Vilka underbara saker Lena, åh de är väl för att jag gillar din smak!! ;-)

    Hoppas du får en underbar helg med din Goa familj!
    Kram <3

    SvaraRadera
  9. Åh så mycket fint i din butik! Nyfiken på vad det blir för dessert ;)
    Ha en nu en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  10. Jättefina sjalar! Vad är det för prisklass i affären?

    SvaraRadera
  11. Butiken ser helt underbar ut, längtar tills den öppnar :) kram Diana

    SvaraRadera
  12. Ojojoj vad mycket ögongodis!!! Underbara sjalar!!! Jag blev också nyfiken på desserten ni ska bjuda på:))) Vad lyxigt det låter med lite bubbel innan hemgång från jobbet, det skulle aldrig hända där jag jobbar inom psykiatrin, tänk dig rubrikerna i tidningarna, haha!!!!

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  13. Härliga saker i butiken!!
    Ha en mysig helg med din familj!
    Stor kram

    SvaraRadera
  14. Tog du det så hårt??? Det går nog över...

    SvaraRadera
  15. Butiken ser kanonfin ut, duktiga du!!!!!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  16. Hej vännen!
    Butiken är helt fantastisk fin, längtar till att få se det helt klara produktet nästa vecka! Lycka till vidare med jobbandet, jag hejjar på dig :)
    Kramar

    SvaraRadera