fredag 12 oktober 2012

KLÄNNINGAR





En liten sovrumstitt....



Hej!



Jag och klänningar alltså, jag får liksom aldrig nog. De är praktiska, enkla användbara. Både till vardags och till fest. Många går att klä upp och klä ner med olika typer av skor, smycken och accessoarer. De finns obegränsat med modeller. Långklänning, kortklänning, festklänning, strandklänning, sovklänning och vacker, klassisk, romantisk, festlig, enkel, skön eller oskön. Fast oftast skön.

Ja ni vet. Klänningar alltså.






Igår kväll tog jag tag i något jag länge skjutit på. Att välja ut och plocka bort. Rensa bort helt enkelt.
Jag rensar gärna ut bland övriga kläder men klänningarna har jag svårt att lämna.
En del togs bort men 47 ljuvliga fick stanna kvar.
Några på stången i sovrummet och resten i garderoben.






Klädstången i sovrummet fick sig ett färgat litet sidenband runt ena sidan. Tillfälligt. Vill ha ett något bredare band i brunt läder istället. Det kommer...









Hur känner ni för klänningar?


Njut av fredagen!


KRAM




7 kommentarer:

  1. Jag gillar klänningar, köpte en creme färgad (som jag visade på bloggen i aug. fniss)som jag gillar jätte mycket, sen har jag köpt några på rea i våras som jag inte har använt ännu...abbans...får ångest över att jag inte har använt dom ännu. Fint att ha dom på klädstång. Det skulle min dotter behöva ha, för hon slänger kläder överallt i rummet...o jag plockar upp...aj aj aj.
    Ha en härlig helg!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga klänningar, de var så kulörlika i färgen. Skitsnyggt att ha de framme på en klädstång.


    SvaraRadera
  3. Önskar att jag hade fler klänningar och att jag hade plats för en ställning att hänga klänningarna på! Så fint har du!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Så fint du har gjort, det ser ljuvligt ut, kram

    SvaraRadera
  5. Har du 47 stycken? !
    Jag gillar också klänningar och vill ofta köpa fast anvnder det inte så ofta till vardags . Kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Jag har exakt samma inställning som du!!!! Jag har säkert 47, jag med... Hade i alla fall det innan jag rensade bort några, och nu har det kommit till några ;)
    Länge leve klänningen! ;) :)
    Man känner sig så feminin och vacker i klänning! På mitt jobb är det också praktiskt med klänning och leggings ;)
    Ha en fortsatt fin frdagskväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  7. Jag har faktiskt nyupptäckt klännningar den här hösten. Har köpt flera nya och använder klänning nästan varje dag nu :) Ett underbart plagg!

    Kramar

    SvaraRadera