tisdag 23 oktober 2012

I BADRUMSSKÅPET!




En liten serie från Victoria´s Secret står nu i mitt badrumsskåp. 


Hej!


Att vara ny tränad, ny duschad och insmord i en ny doft är ju bara så himla härligt, jag känner mig ren, stark och fräsch på samma gång. Inte bara kroppsligt utan även psykiskt. Träningen rensar tankarna och lugnar ner hjärnan som för övrigt går på högvarv just nu.
En ljuvlig doft sprider sig svagt i lägenheten. Alldeles lagom. En doft får absolut inte bli för stark.






Och hur underbar är inte flaskan med pump á la vintage?






För övrigt kretsar det mesta kring butiken just nu, mer om det imorgon...


KRAM

6 kommentarer:

  1. Tittar in på kvällskvisten igen!
    Härligt att ha tränat o duschat, inte helt fel.
    Får önska dej god natt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbar känsla! Så söta dofter.
    Önskar dig en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det skall bli roligt att höra om butiken. Vilka öppettider du kommer att ha vill vi gärna veta. Njut av en fin dag, och ta vara på alla därute.
    Kram Louise Stenström

    SvaraRadera
  4. Min favorittduft for tiden, som jeg bruker daglig, er Pink fra Victoria's Secret :) Ha en fortsatt nydelig onsdag! Klemmer

    SvaraRadera
  5. Fina flaskor är lika uppmuntrande som go doft :)

    SvaraRadera
  6. Jag håller med dig det är inte mycket som slår den känslan :). Fina flaskor! Kram Jennifer

    SvaraRadera