torsdag 11 oktober 2012

DREAMLAND?




Låt mig få kalla det dreamland. 
Ja för det är precis vad jag tycker att det är. 


Hej!


Hur fantastiska är dessa bilder av Elizabeth Olsen i Chanel? Frågar ni mig så är de gudomliga.

Jag skulle göra vad som helst för att själv få kliva in i dem över en dag. 
Jag skulle välja att bryta av med en mörkare ton på håret, långt och lockigt skulle det också få lov att vara.

Sen skulle jag trycka upp fotografierna på stora, vita porslinsfat med spetskant från Mateus och sätta upp dem på min stora, vita vägg i sovrummet.


















Vad tror ni om min idé? 


Njut av dagen, imorgon är det fredag. Igen.


Kram

5 kommentarer:

  1. Håller med, underbara bilder! Men på mateus faten... Nja :)
    Ha en fin dag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Superhärliga bilder! Vad kul för dig att öppna en egen butik!
    Hoppas jag kan komma och hälsa på ngn dag!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Kör på. Rigga stativ och kamera och kör så det ryker :) bilderna är magiska :)

    SvaraRadera
  4. Lena! Maila nice eller ring dom imorgon! Vet att de bara ha ett par st kvar! Det kanske inte finns i webshopen, men de kan säkert skicka ändå! Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder, gillar den första supermycket!

    SvaraRadera